Twój partner w biznesie
Często zadawane pytania :
Jakie płyny i w jakich ilościach mogą być przewożone w samolotach?
Do bagażu podręcznego pasażer może wziąć rzeczy o konsystencji płynnej lub stałej. Łączna pojemności wszystkich opakowań nie może przekroczyć 1 litr natomiast pojemność każdej z buteleczek zawierającej płyny nie może przekroczyć 100 mililitrów. Pasażer może przewozić swoje leki jak i jedzenie dla dzieci w ramach określonych limitów. Służba celna może poprosić o spróbowanie jedzenia dziecka oraz o dokument potwierdzający, że musimy mieć dane leki przy sobie np. insulinę.
Jakie zasady bezpieczeństwa obowiązują pasażerów?
Pasażer, który odbywa podróż samolotem powinien zapoznać się z zasadami bezpieczeństwa, dotyczącymi zarówno samych pasażerów jak i przewożonych przedmiotów.
Przed wejściem na pokład każdy pasażer musi przejść odprawę bezpieczeństwa, gdzie zostanie sprawdzony bagaż podręczny i rzeczy osobiste.

Zasady podczas odprawy:
  1. Pasażer musi pokazać swój paszport lub dowód osobisty, a także ważną kartę pokładową. Przed wylotem do danego kraju warto upewnić się jakie dokumenty są nam niezbędne do przekroczenia granicy
  2. Pasażer w specjalnych pojemnikach kładzie bagaż podręczny, rzeczy osobiste takie jak: portfel, telefon, drobne monety i inne rzeczy oraz odzież. Przedmioty te zostaną prześwietlone. W tym samym czasie pasażer przechodzi przez bramkę wyposażoną w czujnik wykrywania metali.
  3. Wszystkie elektroniczne urządzenia jak telefony czy komputery muszą przejść przez kontrolę. Jeśli jest to wymagane pasażer może być poproszony o poddanie się dodatkowej kontroli wykrywaczem metalu lub szczegółowej kontroli osobistej.
Jeśli jest to wymagane pasażer może być poproszony o poddanie się dodatkowej kontroli detektorem metalu lub szczegółowej kontroli osobistej.
Czego nie wolno wnosić do samolotu?
Do samolotu nie wolno wnosić:
  1. Broni
  2. Amunicji
  3. Noży oraz innych ostrych rzeczy
  4. Zabawek, które są podobne do broni jak pistolety, granaty
  5. Substancji wybuchowych lub łatwopalnych
  6. Sprężonych gazów
  7. Substancji toksycznych i zakaźnych
  8. Substancji promieniotwórczych
  9. Materiałów magnetycznych
Wyżej wymienione rzeczy mogą być przewożone jako Cargo.
Jakie dokumenty trzeba mieć podczas podróży?
Pasażer udający się do danego kraju powinien sprawdzić jakie dokumenty upoważniają go do przekroczenia granicy danego kraju(paszport, dowód osobisty lub ważna wiza).
Co to jest Bilet Elektroniczny?
To dokument zapisany w systemie rezerwacyjnym, zawierający następujące dane dotyczące pasażera: imię i nazwisko, trasę lotu, godziny odlotu i wylotu, formę płatności, numer rezerwacyjny oraz numer biletu. Pasażer, który kupuje bilet otrzymuje jego wydruk, którą należy okazać podczas odprawy. Dane, które są zawarte w bilecie sprawdza się z ważnym dokumentem tożsamości uprawniającym do odbycia podróży do danego kraju ( paszport lub dowód osobisty).
Co można przewozić jako bagaż podręczny?
Do bagażu, który zostanie wniesiony na pokład można wziąć:
  1. Płyny, kremy, perfumy w opakowaniach do 100 mililitrów zapakowane w przezroczyste woreczki, które da się łatwo zamknąć i otworzyć. Jednorazowo można wziąć 10 opakowań płynów po 100 mililitrów o łącznej pojemności do 1 litra.
  2. Lekarstwa oraz żywność dla dzieci na podróż (100 mililitrów każdy pojemnik).
  3. Perfumy, płyny, napoje, które zostały zakupione w strefie tranzytowej lotniska. Każdy taki zakup musi być zapakowany w szczelnie zamkniętych torbach.
  4. Wartościowe rzeczy takie jak portfel, telefony komórkowe, laptopy, pieniądze.
Inne rzeczy zaleca się przewozić w bagażu rejestrowanym.
Czego nie można przewozić w bagażu rejestrowanym?
W bagażu rejestrowanym pasażerowi ze względów bezpieczeństwa nie wolno przewozić następujących rzeczy:
  1. Pieniędzy
  2. Kart kredytowych
  3. Dokumentów
  4. Paszportów
  5. Kluczy
  6. Biżuterii
  7. Aparatów
  8. Kamer video
  9. Urządzeń elektronicznych (laptopów, komputerów, nośników danych)
A także dzieł sztuki, przedmiotów delikatnych i innych wartościowych rzeczy.
Jakie są formy płatności za bilety?
  1. W biurze INTAIR: gotówka lub przelew
  2. Strona internetowa Czech Airlines: karta kredytowa, przelew
  3. Strona internetowa AirBaltic: karta kredytowa
Współpracują
z nami :
współpracują z nami
Kontakt
Nasi konsultanci są w pełni przygotowani, aby świadczyć najwyższej jakości usługi.
Biuro INTAIR otwarte jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.
Zapraszamy do kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, mailowo lub telefoniczne.

W celu uzyskania faktury VAT za bilety lotnicze lub usługi dodatkowe Czech Airlines zakupione na stronie www.czechairlines.com lub www.csa.cz prosimy o uzupełnienie poniższego formularza:
https://www.csa.cz/en/portal/info-and-services/customer-support/tax-receipt-request.htm
INTAIR
ul. Koszykowa 69/5
00-667 Warszawa

NIP 767-130-39-90
mail: info@intair.pl
tel.: 0048 22 559 39 30
fax: 0048 22 559 39 38

GSA – Czech Airlines
mail: czechairlines.poland@intair.pl
tel.: 0048 22 559 39 32

GSA – airBaltic
mail: airbaltic@intair.pl
tel.: 0048 22 559 39 33

GSA – flydubai
mail: poland@flydubai.com
tel.: 0048 22 559 39 34

GSA – Ural Airlines
mail: u6@intair.pl
tel.: 0048 22 559 39 31
mapka dojazdu
Biuro INTAIR, znajduje się przy ul. Koszykowej 69/5
(1-sza klatka schodowa po prawej stronie, 2-gie piętro)
Formularz kontaktowy
Jeśli mają państwo pytania proszę skontaktować się z nami przez
poniższy formularz lub przez podane dane kontaktowe:

Twoja wiadomość została wysłana

Coś poszło nie tak. Odśwież stronę i napisz jeszcze raz wiadomość

Wyślij wiadomość